تزیین میوه خشک برای مهمانی ها

میوه خشک

با تزیین میوه خشک بعنوان یکی از خشکبار محبوب، سفره پذیرایی از مهمانی ها را جلوه ببخشید. در شب یلدا و مناسبت های گوناگون همچون جشن های بله برون، جشن عقد و تولد ها می توان با تزیین آن سفره آرایی نمود. در این مطلب می خواهیم در مورد تزیین میوه خشک و آجیل صحبت کنیم بنابراین اگر به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه علاقه مندید همراه ما باشید.

درباره میوه خشک

امروزه میوه های خشک شده طرفداران زیادی را به خود جذب نمود. تقریباً میوه تمام فصول سال را می توان خشک نمود و در دیگر فصول از آن استفاده نمود. سیب میوه ای است که در تمام فصول سال یافت می شود اما خشک شده آن نیز طعم دلپذیر و خوشمزه ای دارد. امروزه به روش های مختلف می توان میوه ها را خشک نمود.

راحت ترین روش موجود برای خشک کردن میوه ها استفاده از دستگاه های میوه خشک کن است. در واقع امروزه دستگاه میوه خشک کن یکی از لوازم جهیزیه خانم های ایرانی محسوب می شود. میوه های خشک شده به همراه آجیل در مهمانی ها سرو می شود.

میوه خشک خواص فراوانی دارد و به همین دلیل بسیار محبوب است. اگر دوست دارید خواص آنها را بدانید به مقاله روبرو مراجعه نمایید: “خواص میوه خشک چیست؟ شناخت خواص ۸ میوه خشک برتر”

چگونه تزیین میوه خشک بیاموزیم؟

مردم بخصوص در شب یلدا با تزیین میوه خشک و آجیل، سفره یلدایی خود را زیباتر می سازند. امروزه با جستجو در اینترنت می توان به انواع سفره آرایی های زیبا دسترسی پیدا کرد. شما نیز با مشاهده کردن ویدیوهای آموزشی می توانید این کار  را انجام دهید.

میوه خشک شده

خلاقیت برای تزیین میوه خشک

در شب یلدا و شب های عید با تزیین میوه و آجیل از مهمان های خود پذیرایی کنید. چیدمان سفره شب یلدا یکی از دغدغه های خانم های ایرانی است. خانم های جوان تمایل دارند سفره ای زیبا و جذابی را خلق کنند از همین رو وارد فضای مجازی می شوند و ایده های جالب را از بلاگرها دریافت می کنند.

افراد برای تزیین میوه خشک و آجیل به ایده و مدل های مختلف نیاز دارد. با مشاهده عکس مدل های مختلف می توانید به راحتی خود به تزیین میوه ها بپردازید.

تزیین میوه خشک در جشن عقد و یا شب های یلدا

روش های خلاقانه بسیاری برای تزیین وجود دارد که به کمک این روش ها می توانید سفره ای جذاب و یا میز وسوسه انگیزی را بچینید.

امروزه مجموعه هایی در همین راستا  مشغول به فعالیت هستند؛ یعنی در واقع گروه هایی برای سفره آرایی و تزیین خلاقانه گرد هم آمده اند و افراد برای مناسبت های مختلف می توانند به چنین گروه هایی مراجعه کنند. حتی این گروه ها سایت معرفی خود راه اندازی کرده اند که عموم مردم با آنان آشنا شوند. در سایت تمام نمونه کارهای خود را قرار داده اند تا دیگر افراد بتوانند با خیال راحت به آنان اعتماد کنند.

در ایران معمولا پس از ازدواج، اولین شب یلدا را جشن می گیرند. معمولاً در چنین شبی خانواده داماد به همراه تزیینات خلاقانه به منزل خانواده عروس می روند و هدایایی برای عروس در نظر می گیرند. تزیین هدایا، تزیین شیرینی و تزیین میوه خشک می تواند جلوه هدایا را دو برابر نماید. تزیین و سفره آرایی موجب می شود عکس های یادگاری شما زیباتر دیده شوند.

در این مقاله برای شما از تزیین میوه خشک صحبت کردیم. خیلی مهم است که بتوانید تزیین زیبایی برای میوه خشک انجام دهید. امیدواریم از این مقاله خوشتان آمده باشد. از همراهی شما سپاسگزاریم !

مقالات مرتبط