بهترین برند شکلات ایرانی کدام است؟

انواع شکلات

بسیاری از افرادی که به شکلات علاقه زیادی دارند مایل هستند که با بهترین برند شکلات ایرانی آشنایی داشته باشند. در واقع شما باید به خوبی بدانید که برندهای زیادی تولید کننده شکلات های متنوع هستند. هر یک از برندهای تولیدکننده شکلات استانداردها و مشخصات خاصی را برای تولید شکلات به کار می گیرند. شما برای خرید بهترین شکلات باید به خوبی برند های تولیدی شکلات را بشناسید.

بهترین برند شکلات ایرانی کدام است ؟

به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که شکلات های ایرانی در این چند سال بسیار با کیفیت تر شده اند و تنوع زیادی دارند. در صنعت شکلات سازی کشور ایران رو به توسعه می باشد و مشتریان و مصرف کنندگان زیادی را در داخل کشور و حتی کشورهای خارجی به خود اختصاص داده است. به همین دلیل شکلات های بسیار با کیفیت و با برند معتبر در کشور ایران وجود دارد. برخی از بهترین و مناسب ترین برندهایی که تولید کننده شکلات ایرانی هستند و شما باید به خوبی آنها را بشناسید عبارت هستند از :

برند تافی مگا استار

این برند شکلات به عنوان یکی از برند های تازه تاسیس در کشور ایران شناخته می ‌شود. وقتی بدنبال بهترین برند شکلات ایرانی میگردیم باید بدانیم که با اینکه این برند شکلات به تازگی در کشور ایران مشاهده می گردد اما در همین مدت زمان کم مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

این برند طرفداران زیادی دارد که مدل های متنوع شکلات را خریداری می‌  کنند. به طور کلی این برند شکلات به نوعی جایگزین برندهای دیگر در کشور ایران شده است.

شما در بازار بسته بندی جذاب این محصول را می توانید مشاهده کنید. جدا از بسته بندی جذاب شکلات باید به خوبی بدانید که شکلات های درون بسته بندی هم کیفیت مناسبی دارند و با شکلات های خارجی رقابت می‌ کنند.

برند آیدین

در بحث پیدا کردن بهترین برند شکلات ایرانی به برند آیدین می رسیم. یکی از معروف ترین و قدیمی ترین کارخانه های تولیدی شکلات های ایرانی کارخانه آیدین می باشد. این کارخانه بسیاری از شکلات های ایرانی را در حجم زیاد تولید کرده و به بازار داخلی و خارجی ارائه می‌ دهد. هر ساله چندین هزار تن از شکلات های آیدین روانه بازارهای داخلی و خارجی می‌ شود.

از آنجایی که این برند معروف است باید به خوبی بدانید که به نسبت دیگر برندهای شکلات هزینه بالاتری را به خود اختصاص داده است. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که این برند این یکی از بهترین و با کیفیت ترین برند های تولیدی شکلات های ایرانی می باشد. هر یک از انواع بسته بندی های شکلات آیدین را شما می توانید در بازار مشاهده کنید که شکلات های درون بسته بندی با یکدیگر متفاوت می باشد. تنوع شکلات های آیدین بسیار زیاد است.

لوگوی برند شکلات آیدین

برند شیرین عسل

برند شیرین عسل می تواند کاندید بهترین برند شکلات ایرانی باشد. یکی دیگر از برندهای معروف شکلات ایرانی، شکلات شیرین عسل می باشد. کارخانه شیرین عسل محصولاتی با تنوع بالا و همچنین کیفیت بی نظیر تولید کرده و وارد بازار می نماید. برند شیرین عسل به عنوان یکی از بهترین برند های تولیدی شکلات شناخته می‌ شود که قیمت مناسبی دارد و همچنین کیفیت محصولاتش بی نظیر است. شما می توانید تعداد زیادی از مدل های شکلات های شیرین عسل را در بسته بندی های متنوع خریداری کنید.

مطلب مرتبط:”شکلات تلخ، چاق کننده یا لاغرکننده؟”

برند سورن

 یکی دیگر از کارخانه های قدیمی که تولید شکلات های متنوع ایرانی را برعهده دارد کارخانه سورن می باشد. سورن می تواند در موضوع پیدا کردن  بهترین برند شکلات ایرانی، مورد توجه قرار بگیرد. این کارخانه تولید شکلات را در حجم زیاد بر عهده دارد و به کشورهای خارجی هم شکلات صادر می کند. از نظر قیمت و همچنین کیفیت باید بدانید که این برند بی نظیر می باشد.

تمامی شکلات های تولید شده این برند قیمت مناسبی دارند و کیفیتشان عالی است. بسیاری از صادرکنندگان این برند شکلات را جهت صادرات به کشورهای متنوع انتخاب می‌ کنند.

 باراکا

برند باراکا به عنوان یکی از کاندیداهای بهترین برند شکلات ایرانی شناخته می‌ شود. انواع مدل های شکلات و کاکائو را این برند تولید کرده و وارد بازار می نماید. در بین انواع شکلات های ایرانی نام باراکا مشاهده می گردد.

 شکلات های تلخ و شیرین تولید این برند می باشد. به طور کلی شکلات های تلخ به دلیل خواص زیادی که دارند توسط این برند در حجم زیاد تولید می ‌شوند.

شونیز

یکی دیگر از برندهای شکلات های ایرانی که ممکن است به عنوان بهترین برند شکلات ایرانی شناخته شود برند شونیز می‌ باشد. کیفیت و طعم شکلات های برند شونیز بسیار بالا است. برند شونیز مدل های زیادی از شکلات ها را تولید می کند و وارد بازار می نماید.

یکی از مهمترین ویژگی های این برند تولید محصولاتی می باشد که جهت پذیرایی کاربرد زیادی دارد. به عنوان مثال شکلات های تولید شده توسط این برند به شکل قلب هستند و بسیار خوشمزه می باشند.

پارمیدا

به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که کیفیت یکی از مهمترین ویژگی‌های شکلات پارمیدا می باشد. تلخی شکلات های برند پارمیدا حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد است. البته که شما باید به خوبی بدانید تلخی آن چندان بالا نمی باشد. وقتی از یافتن بهترین برند شکلات ایرانی صحبت می کنیم، پارمیدا یک گزینه است.

بسته شکلات تلخ پارمیدا

 استقبال بسیاری از مشتریان ایرانی از برند پارمیدا موجب شده که تولید کننده حجم زیادی از شکلات را هر ساله وارد بازار نماید. شما بر اساس ذائقه خود می توانید یکی از درصد های متنوع شکلات را خریداری کنید. برای تولید انواع شکلات های پارمیدا استانداردهای مشخص شده ای را رعایت کرده اند. تولید شکلات های پارمیدا به صورت حجیم و با بهترین کیفیت انجام می گردد.

فرمند

فرمند یکی دیگر از برند های قدیمی و باکیفیت شکلات های ایرانی به شمار می‌ رود. شکلات های تلخ که این برند تولید می‌ کند به نسبت دیگر محصولاتش مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. شما باید به خوبی بدانید که برند فرمند شکلات های تلخ و شیرین را در حجم گسترده‌ اَی تولید کرده و وارد بازار می نماید. برند فرمند به عنوان یکی از معروف ترین و خوشمزه ترین برندهای شکلات شناخته می ‌شود.

نتیجه گیری

اگر شما می ‌خواهید شکلات های متنوع داشته باشید باید بدانید که می توانید از بین شکلات های فرمند مدل های خاص و بی نظیری را انتخاب کنید. کیفیت بی نظیر شکلات های فرمند مانند شکلات های خارجی می باشد. بسیاری از افرادی که می خواهند با کیفیت ترین شکلات ها را خریداری کنند به دنبال برند فرمند هستند.

در این مطلب برخی برندهای معروف شکلات ایرانی را برای شما معرفی کردیم. شکلات های شیرین و تلخ توسط این برندها تولید می‌ شود. شما باید به خوبی بدانید که هر یک از برندهای تولیدی شکلات های تلخ و شیرین قیمت متفاوتی را به خود اختصاص داده اند. بر همین اساس زمان خرید انواع برندهای شکلات باید کیفیت و قیمت آنها را به خوبی بررسی کنید.

مقالات مرتبط