بهترین آجیل‌فروشی اصفهان

آجیل زربار ، بهترین آجیل فروشی اصفهان

آجیل (nuts) از تنقلات و خوراکی‌های بسیار خوشمزه و محبوب ما ایرانی‌ها است که در مناسبت‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد. این محصول در ایام خاصی مانند شب یلدا، عید نوروز و… جایگاه ویژه‌ای دارد و به جزء جدایی‌ناپذیر از سفره‌های پذیرایی در این مراسم خاص تبدیل شده است. آجیل علاوه بر طعم عالی از خواص استثنایی برای سلامت بدن برخوردار است و ویتامین‌ها و مواد مغذی موجود در آن، نقش پررنگی را در سلامت بدن و جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های مختلف ایفا می‌کنند. اما این موضوع تنها در مورد آجیل‌های تازه و باکیفیت صدق می‌کند و نمونه‌های کهنه و مانده این محصول، ارزش غذایی چندان زیادی ندارند. به همین علت، زمانی که برای خرید آجیل به مراکز فروش مراجعه می‌کنید حتماً باید مواردی مانند کیفیت، طعم و رنگ محصول را مورد بررسی قرار دهید تا نسبت به کیفیت و تازگی آن اطمینان پیدا کنید. در این مطلب تصمیم داریم به معرفی چند نمونه از بهترین آجیل‌فروشی اصفهان بپردازیم. اگر ساکن این شهر پرآوازه و تاریخی هستید یا قصد سفر به این شهر خوش آب‌وهوا را دارید و به دنبال بهترین آجیل‌فروشی‌ها هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

فروشگاه آجیل زربار

بهترین آجیل‌فروشی‌های اصفهان

در میان شهرهای مختلفی که در حوزه تولید آجیل و خشکبار فعالیت می‌کنند، اصفهان جایگاه ویژه‌ای دارد. در واقع اصفهان یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان خشکبار و آجیل در ایران است و آجیل‌فروشی‌های معروف و معتبر متعددی در سراسر این شهر مشغول به فعالیت هستند که محصولات خود را با بیشترین میزان کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان ارائه می‌کنند. در ادامه چند نمونه از بهترین آجیل‌فروشی‌های اصفهان را معرفی خواهیم ‌کرد.

  • آجیل و خشکبار زربار
  • آجیل و خشکبار تاج محل
  • آجیل و خشکبار ارمغان
  • آجیل فروشی بخشی
  • آجیل و خشکبار چگونیان
  • آجیل سرای بازرگان

آجیل های فروشگاه زربار

آجیل و خشکبار زربار

 آجیل و خشکبار زربار یک مجموعه تخصصی در زمینه تولید و عرضه انواع آجیل خشکبار در اصفهان است. این مرکز در حوزه تولید و بسته‌بندی انواع آجیل، خشکبار، ادویه‌جات، میوه‌های خشک، زعفران و… فعالیت می‌کند. محصولات این مجموعه از سازمان غذا و دارو مجوزهای بهداشتی و مجوز سیب سلامت دارند؛ بنابراین به لحاظ کیفیت و سلامت، کاملاً قابل‌اطمینان هستند. مجموعه زربار محصولات خود را به صورت بسته‌بندی در بسته‌های با وزن‌های مختلف و در پک‌های جذاب با تنوع بالا ارائه می‌دهد و مشتریان می‌توانند این پک‌ها را به‌عنوان هدایای مناسب و سوغات برای عزیزان خود تهیه کنند. آجیل و خشکبار زربار به‌عنوان بهترین آجیل‌فروشی اصفهان، محصولات خود را با بالاترین سطح کیفیت و بر اساس استانداردهای ملی، همراه با تضمین کیفیت و بسته‌بندی‌های شکیل عرضه می‌کند و قیمت مناسبی را برای محصولات خود در نظر می‌گیرد. اگر برای خرید آجیل و خشکبار تازه و مرغوب به دنبال بهترین آجیل‌فروشی در اصفهان هستید، شعبه‌های مختلف این فروشگاه در نقاط مختلف شهر اصفهان آماده ارائه خدمت به شما مشتریان گرامی هستند. به‌علاوه امکان خرید اینترنتی از این فروشگاه از سراسر ایران وجود دارد.

شعب سه‌گانهآدرس
شعبه ۱اصفهان، خیابان مسجد سید، حدفاصل خیابان زاهد و پنج رمضان
شعبه ۲اصفهان، فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی
شعبه ۳تهران، فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

 

شماره‌تلفن:                      ۰۳۱۳۲۴۰۳۳۸۰ 

 

فروشگاه آجیل و خشکبار زربار

آجیل و خشکبار تاج‌محل

 فروشگاه آجیل و خشکبار تاج محل که در خیابان جابر انصاری در شهر اصفهان واقع شده، در زمره بهترین آجیل‌فروشی اصفهان قرار می‌گیرد. این فروشگاه به ایستگاه مترو پایانه کاوه نزدیک است؛ بنابراین برای دسترسی راحت‌تر به آن می‌توانید از مترو استفاده کنید. در فروشگاه تاج‌محل انواع آجیل، شکلات، تنقلات، گز و سوهان، انواع مغز پسته، فندق، بادام، بادام زمینی، بادام‌هندی، گردو، انواع روغن‌های خوراکی، گیاهی و حیوانی به صورت کاملاً تازه به مشتریان ارائه می‌شوند. همچنین در صورت تمایل می‌توانید انواع میوه‌های خشک از جمله زردآلو، آلو، کشمش، مویز و انجیر را از این مجموعه باکیفیت عالی و قیمت مناسب تهیه کنید.

 آجیل و خشکبار ارمغان

 از دیگر مراکز فروش آجیل در اصفهان می‌توانیم به آجیل و خشکبار ارمغان اشاره کنیم. این مجموعه در خیابان شیخ صدوق جنوبی قرار دارد و همه‌روزه از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۲ آماده ارائه خدمت به مشتریان است. محصولات این فروشگاه به‌عنوان بهترین آجیل‌فروشی اصفهان، شامل انواع شکلات، انواع آجیل، تنقلات مختلف مانند گز، سوهان، عسل طبیعی، انواع ادویه‌جات، زعفران، میوه‌های خشک، انواع مغزها نظیر مغز پسته، بادام، گردو، بادام زمینی و… می‌شود.

آجیل‌فروشی بخشی

 اگر در پی خرید انواع خشکبار، انواع مغزهای تازه، شکلات، کشک، میوه‌های خشک و… هستید، پیشنهاد می‌کنیم به آجیل‌فروشی بخشی در اصفهان مراجعه کنید. در این مجموعه انواع آجیل‌ها و انواع گزها از برندهای مختلف با قیمت مناسب ارائه می‌شوند که گردشگران و مسافران زیادی به‌عنوان سوغاتی  آن‌ها را خریداری می‌کنند. این فروشگاه که در زمره بهترین آجیل‌فروشی اصفهان قرار می‌گیرد دارای دو شعبه است که شعبه اول آن در خیابان رباط سوم و شعبه دوم آن در شاهین‌شهر قرار دارد.

 آجیل و خشکبار چگونیان

فروشگاه چگونیان یکی از برندهای قدیمی و خوشنام در زمینه تولید و پخش آجیل و خشکبار در شهر اصفهان است. اغلب مردم ساکن اصفهان این مرکز را می‌شناسند و برای یک‌بار هم که شده از محصولات آن استفاده کرده‌اند. از این فروشگاه می‌توانید انواع خشکبار، آجیل، شکلات، کشک و انواع ادویه را با بهترین کیفیت خریداری کنید و مبلغ مناسبی را در ازای آنها بپردازید. این فروشگاه در خیابان امام خمینی بعد از چهارراه شریف قرار دارد و همه‌روزه آماده ارائه خدمت به مشتریان گرامی است.

آجیل سرای بازرگان

 به‌عنوان آخرین نمونه از بهترین آجیل‌فروشی اصفهان می‌توانیم به مجموعه آجیل سرای بازرگان اشاره کنیم. کیفیت بالای محصولات این مرکز باعث شده تا روزبه‌روز بر تعداد مشتریان آن افزوده شود و به یکی از بهترین مراکز فروش آجیل و خشکبار در اصفهان تبدیل شود. در این مجموعه نیز انواع آجیل و خشکبار در بسته‌بندی‌های خاص و ویژه ارائه می‌شوند و به لحاظ کیفیت و قیمت، کاملاً قابل‌اطمینان هستند. آجیل‌فروشی بازرگان در خیابان شیخ صدوق شمالی، خیابان کاخ قرار دارد و اغلب در تمامی ساعات روز به مشتریان و مسافران خدمات ارائه می‌دهد.

سخن پایانی

در این مقاله به چند نمونه از بهترین آجیل‌فروشی‌های اصفهان اشاره کردیم. تمامی این مراکز انواع آجیل و خشکبار را باکیفیت مطلوب و قیمت مناسب به مشتریان و متقاضیان ارائه می‌کنند و به‌واسطه خدمات ارزشمندی که ارائه می‌دهند، از نظر مشتریان به‌عنوان بهترین مراکز فروش آجیل و خشکبار در شهر اصفهان شناخته شده‌اند. اگر در اصفهان ساکن هستید یا قصد سفر به این شهر را دارید، برای خرید انواع تنقلات باکیفیت، به بهترین آجیل‌فروشی اصفهان مراجعه کنید.

مقالات مرتبط