بهترین آجیل فروشی های ایران

بهترین آجیل فروشی ایران - زربار اصفهان

آجیل trail mix و خشکبار از آن دسته تنقلاتی هستند که در کنار طعم بی‌نظیرشان خواص فراوانی دارند و ازاین‌رو بسیار مورد محبوبیت و استقبال قرار گرفته‌اند. متخصصان تغذیه بر این باورند که به‌جای مصرف تنقلات صنعتی که حاوی مواد نگهدارنده و مضر برای کودکان هستند بهتر است از آجیل خشکبار استفاده کرده و این تنقلات را جایگزین تنقلات ناسالم کنید.

 این خوردنی‌های خوشمزه و جذاب معمولاً در مناسبت‌های خاص مانند ایام نوروز، شب یلدا و… فروش بالایی دارند؛ اما استفاده از آنها در تمامی ایام سال توصیه می‌شود و نباید مصرف آجیل را به زمان و مناسبت‌های خاص محدود کرد. آجیل‌ها انواع مختلفی دارند و به‌صورت درجه ۱، درجه ۲ و درجه ۳ در طعم‌ها و مزه‌های مختلف به تولید می‌رسند و طیف گسترده‌ای از محصولات شامل پسته، بادام، فندق بادام‌زمینی، بادام‌هندی، گردو و… را در بر می‌گیرند.

 در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین آجیل‌فروشی‌های ایران The best trail mix shop f Iran  آشنا کنیم تا اگر قصد خرید این محصولات را دارید بهترین و تازه‌ترین نوع آنها را باکیفیت مناسب و ارزش غذای مطلوب خریداری کنید..

پیشنهاد: بهترین آجیل فروشی اصفهان

 آجیل و خشکبار زربار

 شرکت آنی تک با برند تجاری آجیل زربار، یک مجموعه تخصصی در حوزه فروش آجیل و خشکبار است که از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه که در حوزه تولید و بسته‌بندی انواع میوه خشک، آجیل، خشکبار، زعفران، ادویه و سایر محصولات مرتبط فعالیت می‌کند مجوز بهداشتی و مجوز سیب سلامت از سازمان غذا و دارو دارد.

زربار یکی از تخصصی‌ترین مراکز فروش آجیل shop trail mix و خشکبار در ایران شناخته می شود. این مجموعه بستری را فراهم کرده تا مشتریان و متقاضیان بتوانند اقلام مورد نیاز خود را با سطح قیمتی مختلف و سطح کیفی بالا خریداری کنند و از طعم و مزه آجیل تازه و باکیفیت بهره‌مند شوند.

پیشنهاد: خرید آجیل زربار

بهترین آجیل فروشی ایران - زربار

همچنین این مجموعه پک‌ها و بسته‌بندی‌های متنوع و متفاوتی را برای محصولات خود در نظر گرفته تا مشتریان بتوانند محصولات را با بسته‌های خاص برای هدیه‌دادن به عزیزان خود خریداری کنند.

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد مجموعه زربار به‌عنوان یکی از بهترین آجیل‌فروشی‌های ایران می‌توانیم به تضمین کیفیت محصولات، بسته‌بندی شکیل و جذاب، تحویل به‌موقع، تولید محصولات بر اساس استانداردهای ملی ایرانی و ارائه انواع آجیل خشکبار با بالاترین میزان کیفیت اشاره کنیم.

 شما مشتریان و متقاضیان گرامی می‌توانید جهت تهیه انواع آجیل و خشکبار به‌صورت حضوری به مراکز خرید این مجموعه و شعبه‌های مختلف آن مراجعه کنید. همچنین می توانید خریدتان را به‌صورت آنلاین و اینترنتی از سایت آجیل و خشکبار زربار انجام دهید.

 آدرس: اصفهان، خیابان مسجد سید، حدفاصل خیابان‌های زاهد و پنج رمضان

 شعبه:۲ اصفهان، فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی

 شعبه ۳: تهران فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)

 شماره‌تلفن ۰۳۱۳۲۴۰۳۳۸۰

 خشکبار تواضع

 از دیگر مراکز فروش آجیل و خشکبار که در زمره بهترین آجیل‌فروشی‌های ایران قرار می‌گیرد، خشکبار تواضع است. این مجموعه معتبر که همواره کیفیت را در اولویت کار خود قرار داده، انواع آجیل خشکبار را باکیفیت عالی و قیمت مناسب به مشتریان ارائه می‌دهد. مجموعه خشکبار تواضع هم به صورت حضوری و هم به شکل آنلاین فعالیت می کند.

 خشکبار ایوب

 یکی از قدیمی‌ترین آجیل‌فروشی‌های ایران که در شهر تهران فعالیت می‌کند آجیل و خشکبار ایوب است. این فروشگاه محصولات و خدمات خود را در فضای لوکس و خاص به مشتریان ارائه می‌دهد. شما مشتریان گرامی می‌توانید انواع و اقسام تنقلات نظیر مغزها، آجیل‌ها، میوه‌های خشک و… را باکیفیت بالا از این مجموعه تهیه کنید و مبلغ مناسبی را در ازای خرید بپردازید.

خشکبار ایوب علاوه بر روش حضوری، خدمات خود را به‌صورت غیرحضوری و آنلاین ارائه می‌دهد و سفارش مشتریان را دراسرع‌وقت به درب منزل می‌رساند.

 خشکبار کیهان

 اگر در محدوده خیابان شریعتی تهران ساکن هستید و به دنبال بهترین آجیل‌فروش‌های ایران می‌گردید خشکبار کیهان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این فروشگاه برای محصولات مرغوب و درجه یک خود قیمت مناسبی را اختصاص می دهد و همواره جلب رضایت مشتریان را در اولویت کار خود قرار داده است. کیهان همه‌روزه از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب فعال است و به مشتریان و متقاضیانی که این فروشگاه را برای خرید انتخاب می‌کنند خدمات ارزشمندی ارائه می‌دهد.

 خشکبار نگین راه ابریشم

 یکی از بهترین فروشگاه‌های آجیل و خشکبار در ایران، خشکبار نگین راه ابریشم است. این مجموعه محصولات متنوعی را اعم از انواع آجیل، شکلات، گز و… باکیفیت بالا به فروش می‌رساند. محصولات موجود در این مجموعه از انواع برندهای معروف و معتبر کشور هستند و به لحاظ کیفیت و تازگی بسیار معروف‌اند.

اگر در تهران ساکن هستید می‌توانید همه‌روزه از ساعت ۹ الی ۲۰ به منطقه گیشا، روبروی خیابان یازدهم مراجعه کنید و محصولات مورد نیاز خود را از خشکبار نگین راه ابریشم خریداری بفرمایید.

 خشکبار آلما

 در میان اسامی بهترین آجیل‌فروشی‌های ایران نباید خشکبار آلما را از قلم بیندازیم. خشکبار آلما فروشگاهی با فضایی شیک و البته خاص است و محصولات متنوعی را از خشکبار گرفته تا انواع شیرینی سوهان و گز به فروش می‌رساند. اگر در پی خرید آجیل مخلوط، شور یا خام هستید با مراجعه به خشکبار آلما در خیابان نجات‌اللهی تهران، بهترین نوع این محصولات را خریداری کنید.

در فروشگاه آلما انواع محصولات لوکس نظیر پسته‌های اکبری اعلا در بسته‌بندی‌های خاص و منحصربه‌فرد، با مناسب‌ترین قیمت‌ها به فروش می‌رسند.

 آجیل و خشکبار عرشیا

 خشکبار عرشیا از آن دسته فروشگاه‌هایی است که برای راحتی بیشتر مشتریان خود امکان خرید اینترنتی آجیل را فراهم کرده است؛ بنابراین مشتریان می‌توانند محصولات موردنیاز خود را از این فروشگاه به‌صورت کاملاً تازه و باکیفیت و به شکل اینترنتی ثبت کنند و جلوی درب منزل در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

آجیل خشکبار عرشیا سابقه‌ای طولانی در حوزه فروش خشکبار دارد و در محیطی کاملاً بهداشتی به فراوری و بسته‌بندی انواع محصولات می‌پردازد. شما می‌توانید با مراجعه به این مجموعه، انواع شکلات، خشکبار، آجیل، شیرینی، سوهان و… را در بسته‌بندی‌های کادویی خریداری کرده و به عزیزان خود هدیه کنید. فروشگاه عرشیا در خیابان شریعتی، بالاتر از متروی قلهک قرار گرفته و همه‌روزه از ساعت ۹ الی ۲۰ شب فعال است.

 آجیل و خشکبار هالی نات

 اگر در پی خرید آجیل اعلا هستید و به دنبال بهترین آجیل‌فروشی‌های ایران می‌گردید فروشگاه آجیل و خشکبار هالی نات را فراموش نکنید. در این مجموعه انواع محصولات و خشکبار باکیفیت مطلوب و کاملاً تازه با قیمت‌های مناسب و تخفیف‌های شگفت‌انگیز عرضه می‌شوند. این فروشگاه در تهران، خیابان پاسداران، خیابان شهید کلاه‌دوز واقع شده و از ساعت ۹ صبح الی ۲۰ فعالیت دارد.

 آجیل و خشکبار رضا

 ساکنان منطقه شریعتی بالاتر از پل سیدخندان برای خرید آجیل و خشکبار باکیفیت در انواع شور یا خام می‌توانند به مجموعه آجیل و خشکبار رضا مراجعه کنند. این مجموعه علاوه بر آجیل و خشکبار در حوزه فروش انواع گز و سوهان نیز فعالیت می‌کند و محصولات خود را با کیفیتی عالی و قیمتی استثنایی به مشتریان عرضه می دارد. خشکبار رضا همه‌روزه از ساعت ۹ صبح الی ۲۰ شب در حال ارائه خدمات به مشتریان و متقاضیان گرامی است.

 سخن پایانی

 در این مقاله در مورد بهترین آجیل‌فروشی‌های ایران The best trail mix shop of Iran صحبت کردیم و چند نمونه از فروشگاه‌هایی را که محصولات تازه و باکیفیت با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می‌کنند معرفی کردیم. اگر قصد خرید آجیل و خشکبار دارید حتماً به سایت این مراکز مراجعه کنید و پس از بررسی نظرات مشتریان و سابقه فروشگاه‌ها، خرید خود را انجام دهید. به‌این‌ترتیب تجربه‌ای شیرین و رضایت‌بخش از خرید خود خواهید داشت.

در میان انواع فروشگاه‌هایی که نام آن‌ها را در این مقاله ذکر کردیم، مجموعه آجیل و خشکبار زربار یکی از فروشگاه‌های فوق‌العاده معتبر و باسابقه است که سال‌های متمادی در حوزه تولید، بسته‌بندی و فروش انواع شیرینی، شکلات، میوه خشک، آجیل و… فعالیت می‌کند.

مقالات مرتبط