دمنوش هفت گیاه بلوبری

خرید دمنوش هفت گیاه بلوبری

محصول جدید

بلوبری،چوب دارچین،به لیمو،چای به اعلا،بهارنارنج،غنچه گل محمدی،چای ترش

More details

297,500 تومان

  • 100 گرم
  • 200 گرم
  • 300 گرم
  • 500 گرم

- +

 
اطلاعات بیشتر

در مورد دمنوش هفت گیاه بلوبری

بلوبری میوه ی گیاهان گلدار چند ساله با رنگ آبی یا بنفش است که بومی آمریکای شمالی هستند. بلوبری ها معمولاً درختچه هایی هستند که اندازه آنها از 10 سانتی متر (4 اینچ) تا 4 متر (13 فوت) متفاوت است. در تولید تجاری زغال اخته ، گونه هایی با انواع توت های کوچک نخود فرنگی که روی بوته های سطح پایین رشد می کنند، که به عنوان بلوبری وحشی شناخته می شوند. در حالی که گونه هایی با انواع میوه های بزرگتر روی بوته های بلندتر پرورش یافته رشد می کنند.

خواص دمنوش هفت گیاه بلوبری

دمنوش بلوبری فواید فراوانی دارد  از جمله آن محافظت در برابر سرطان ، تقویت سلامت قلب ، افزایش تراکم استخوان و تقویت سیستم ایمنی بدن  می باشد. همچنین به بهبود سلامت کلیه ها  کمک می کند.دمنوش بلوبری می تواند به طرق مختلف سیستم قلبی عروقی شما را تقویت کند. این دمنوش با پتاسیم بالایی که دارد می تواند به عنوان یک گشاد کننده عروق برای کاهش فشار خون عمل کند.

همچنین خطر ابتلا به سکته مغزی و حمله قلبی را کاهش می دهد.دمنوش بلوبری به دلیل قند و کالری پایین و میزان فیبر بالایی که دارد، احساس سیری در افراد ایجاد می کند که می تواند به کاهش وزن کمک کند. آنتی اکسیدان های موجود در این میوه التهاب و بیماری های بدن را از بین می برد و خطر ابتلا به بیماری را کاهش می دهد.

خرید دمنوش هفت گیاه بلوبری

یکی از روش های خوب استفاده از فواید بلوبری مصرف آن به صورت دمنوش است. این دمنوش را می توانید هم به صورت سرد هم گرم خریداری و مصرف نمایید. با خرید دمنوش بلوبری و اضافه کردن آن به چای سیاه می توانید از تاثیرات شگفت انگیز آن برای لاغری بهره ببرید.

26 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

دسته بندی