دمنوش دارچین و زرشک سحرخیز

خرید دمنوش دارچین و زرشک سحرخیز

اتمام موجودی

584

محصول جدید

 
اطلاعات بیشتر

آشنایی با دمنوش دارچین و زرشک 

این دمنوش گیاهی بسیار جذاب و دلپذیر، ترکیبی جدیدی است که طعم میوه ای تندی دارد. ویژگی منحصر به فرد این چای این است که خواص چای گیاهی ارگانیک و طعم ها و عطرهای دوست داشتنی چای میوه ای فانتزی را گرد هم آورده است. هر جرعه از این نوشیدنی آنقدر دلنشین است که با عطردارچین  و طعم زرشک، حس چشایی شما را تحریک می کند.

خواص دمنوش دارچین و زرشک

 نوشیدن منظم این نوشیدنی به بهبود هضم غذا ، تقویت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از بیماری های مزمن مختلف نیز کمک می کند. همچنین از دیگر خواص دمنوش زرشک دارچین کاهش فشار خون است. لذا مصرف این نوشیدنی برای افرادی که از فشار خون رنج می برند بسیار مفید است.

ترکیب زرشک تازه و چوب دارچین همراه با دوقاشق غذاخوری عسل می تواند طعم لذت بخشی را برایتان به ارمغان آورد. دمنوش دارچین و زرشک  باعث شادابی بدن می شود. خوردن آن در میانه روز باعث می شود تا انتهای روز انرژی کافی و شادابی لازم را داشته باشید.

خرید دمنوش دارچین و زرشک

با خرید دمنوش دارچین و زرشک می توانید از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید. چراکه این محصول به راحتی می تواند نوشیدنی خوبی به عنوان میان وعده افراد در سنین مختلف باشد. نوشیدنی گیاهی و سالم که تاثیرات زیادی برای سلامت بدن دارد. این دم نوش را هم می توان دم کرد و هم از نوع کیسه ای آن بصورت فوری استفاده کرد.

نهایتا 5 دقیقه زمان برای دم کشیدن این دمنوش کافی است. تا طعم و مزه عصاره دارچین همراه با زرشک ترکیب خوش عطری ایجاد کند. عطر و بو و رنگ بسیار مطلوبی که پس از دم کشیدن آن ایجاد می شود نوشیدن این دمنوش را بسیار لذت بخش می کند.  همچنین می توانید بعد از اینکه دم نوش دم کشید، آن را با عسل میل کنید.

26 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

دسته بندی